FOR THE LOVE OF ALL THAT IS RIGHT IN THIS WORLD!

Tell these newbs not to do this shit.
(no really, don't bother. this shit always cracks my ass up!)
 
 
It is NOT proper, nor lady like to display photos of your semi-neckedness in the interwebz!
(it stays, foreva!)
 
 
And, I'm sure one of you informed this poor, sweet, young lass, that sometimes these women, ummmm, aren't so sensitive to ones feelings.
(FUCK! This bitches will eat you up and spit you back in to can of corned beef hash!)
 
 
But, alas....Here she is.....Why? Just why? Does she look fat necked?
 
YOURS TRULY,
PERSNICKS
 

Fuck! No! We all look muthaeffin awesome, all the time!
Even in a dressin room! But not at Kohls.
Damn those dressing room mirrors at Kohls are nasty!
 
ANNNNNNNNND........We're off...........

Tryin' out to be a shot gurrrrrl, huh?
 

 
Why so blue Panda Bear?
Is that a fucking adult onsie?
 
 
 
BWHAHAHAHAHAHAHAHAH! Nailed It!

12 comments:

  1. that face though.... o.0

    ReplyDelete
  2. She's fat with clothes on too lmfao

    ReplyDelete
  3. I sent those to Consuela :p

    ReplyDelete
  4. I will never understand why people do this. They must be a special kind of stupid.

    ReplyDelete
  5. You guys are getting pretty desperate for posts right now, huh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess.... You haven't insulted anyone recently.

      Delete
  6. Ewwww....maybe she should try a different swimsuit bottom. Gross.

    ReplyDelete
  7. Everybody wants posts from mc and everyone is Sooo tired of the Jenna posts, but then bitch about the mc post being boring or hurting for posts. Really? These people can't win lol.

    ReplyDelete